Glovo otkriva ponašanje potrošača tokom aprilskih i majskih praznika u Bosni i Hercegovini

Tokom Ramazana, narudžbe oko ponoći su se povećale za više od 55%, dok su slastice, pokloni i cvijeće bili popularniji tokom uskršnjih proslava

Bosanci i Hercegovci su tokom majskih praznika duplo više naručivali ćevape

Glovo, višekategorijska platforma koja omogućava dostavu različitih proizvoda i jela na zahtjev kupaca, sprovela je lokalnu analizu preferencija svojih korisnika tokom praznika koje su Bosanci i Hercegovci obilježavali u aprilu i početkom maja i predstavlja svoje rezultate.

Tokom ramazana, narudžbe su se također povećale oko ponoći u periodu od 23 sata do 1 sat, čak za 56%. Kako bi korisnici na vrijeme dobili svoje iftarske menije, Glovo je uložio napore da poveća dostupnost partnerskih kurira i na taj način osigura optimalnu pokrivenost termina tokom dostave iftara. Radno vrijeme kurira tokom ramazana bilo je do 2 sata iza ponoći.

I dok su se tokom prošlogodišnjeg ramazana najčešće naručivala jela sa tradicionalnog menija, ove godine, korisnici Glovo aplikacije najviše su naručivali pizze, burgere i wrapove (gyros i donere).

Prema podacima, narudžbe  prehrambenih proizvoda su zabilježile značajan porast od gotovo 10% u aprilu, odnosu na prethodni mjesec. Tokom ramazana, kupci su koristili popuste na više od 350 proizvoda iz trgovinskih lanaca poput Mercatora i Konzuma.

Narudžbe slastica, poklona i cvijeća porasle su za vrijeme Uskrsa

Kako pokazuju podaci, za vrijeme Uskrsa i Vaskrsa, sve više korisnika je naručivalo slastice, poklone i cvijeće, pa je Glovo aplikacija svjedočila značajnom porastu narudžbi u ovim kategorijama.

Tokom sedmice koja je prethodila Uskrsu, narudžbe slastica zabilježile su značajan rast od 29%, dok su narudžbe poklona porasle za impresivnih 146%, a narudžbe cvijeća doživjele su značajan porast od 114%. Ove brojke, u poređenju sa posljednjom sedmicom marta, pokazuju značajnu promjenu u ponašanju potrošača i kupovnim navikama uoči proslave Uskrsa.

U međuvremenu, tokom Vaskrsa, također se primjećuje značajan porast potražnje potrošača za narudžbama poklona i cvijeća. Naime, narudžbe koje sadrže poklone zabilježile su značajan rast od 37%, dok su narudžbe cvijeća porasle za impresivnih 71%.

Ćevapi – omiljeni obrok za Prvomajski praznik

Tokom nedavnog Prvomajskog praznika, među korisnicima aplikacije primijećen je zanimljiv trend.  Narudžbe koje su sadržavale ćevape porasle su za 120% u usporedbi s prvom polovicom prethodne sedmice. Tako su 1. i 2. maja, tradicionalni ćevapi bili jedno od najčešće naručivanih jela među Bosancima i Hercegovcima iz svih osam gradova u kojima Glovo posluje. Vrhunac narudžbi ćevapa bio je tokom popodnevnih

sati, između 14:00 i 16:00 sati, uobičajeno vrijeme za porodična i prijateljska okupljanja, pri čemu je trećina porudžbina i izvršena u tom vremenskom roku.

O Glovu

Glovo je pionirska višekategorijska aplikacija koja povezuje korisnike s firmama i kuririma, nudeći usluge na zahtjev iz lokalnih restorana, trgovina i supermarketa, apoteka i velikih trgovina. Glovo vizija je da svima omogući lak pristup svemu u svom gradu, tako da naši korisnici mogu uživati ​​u onome šta žele, kada i gdje žele. Osnovan je 2015. godine u Barseloni i djeluje u 25 zemalja južne Evrope i EEMEA.