Prirodna mineralna voda Jana poklanja kotizaciju za talentovanu mladu osobu
Prijave putem stranice youthbusiness.camp
U Sarajevu će se od 27. juna do 08. jula održati prvi Youth Business Camp Adria – Sarajevo namijenjen mladima uzrasta od 15 do 19 godina. Jedna od kompanija koja je prepoznala kvalitet ovog projekta koji između ostalog želi da razvija i poduzetnički duh kod mladih u BiH ali i da ih nauči mnoge poslovne vještine je i brend Jana. Jana će ujedno biti i zvanična voda Kampa. Tokom dvije sedmice polaznici i polaznice će slušati predavanja, raditi s mentorima, te će posjetiti uspješne kompanije i vidjeti kako business funkcionira iza scene. Kamp je nastao po franšiznom modelu i certificiran je od strane World Innovation and Change Management Institute iz Ženeve.
“Jana je jedan od napoznatijih brendova kompanije Jamnica, vodećeg regionalnog proizvođača vode i pića i nastoji biti dio obrazovnih i društveno odgovornih projekata. Posebno nas raduje što ćemo kroz ovo partnerstvo ponuditi jednu kotizaciju za talentovanu mladu osobu kojoj ovakav program može biti podstrek za dalje školovanje i izgradnju karijere“, istakla je Vedrana Vlahović, voditeljica robne marke.U narednim danima će biti poznati uslovi za osvajanje kotizacije za Youth Business Camp Adria Sarajevo.
Inače, teme koje će na engleskom jeziku biti obrađene u toku boravka na Kampu tiču se osnova ekonomije, biznisa i finansija što uključuje projektni menadžment, start up, intelektualno vlasništvo, odnose s javnošću, marketing, kulturološke razlike u biznisu, ali i neke od aktuelnijih tema u vezi sa digitalizacijom modernog doba kao što su: digitalni svijet, digitalne valute i online trgovanje, smjernice za kreiranje web stranica i biznisa. Mladi će također imati priliku čuti nešto o vođenju ličnih finansija, društveno odgovornom poslovanju, ljudskom kapitalu, te umijeću vođenja kompanije.
„Prvi Youth Business Camp Adria Sarajevo nudi nešto novo, drugačije i korisno mladima koji upravo u toj dobi istražuju svoje kapacitete i talente. Sa vještinama koje steknu kroz dvije sedmice druženja sa našim predavačima i predavačicama sigurni smo da će otvoriti pozitivniji pogled na svoju dalju budućnost i karijeru u BiH“, naglasila je Una Bejtović, direktorica Kampa i agencije Bejtovic Communications koja je partner za provedbu Kampa u Sarajevu. Kako je objasnila, u istom periodu identičan format Kampa će se održati i u Zagrebu i u Ljubljani, što je pokazatelj da Youth Business Camp Adria Sarajevo nudi nešto po standardu koji prevazilazi okvire Bosne i Hercegovine.