Jedan od najseksipilnijih muškaraca na svijetu izabran za novo lice brenda HELL ENERGY

Italijanski glumac Michele Morrone u novoj HELL ENERGY reklami

HELL ENERGY je napravio još jedan zapanjujući potez: u najnovijoj globalnoj reklamnoj kampanji vezanoj za brend koja će biti dostupna u više od 60 zemalja, pojavljuje se jedan od najpopularnijih svjetskih glumaca Michele Morrone i to u raznim životnim situacijama. Zvijezda Netflixovog provokativnog filmskog serijala “365 dana”, te zaštitno lice brenda Dolce&Gabbana, otvara još jedno poglavlje u uspješnoj HELL priči.

Michele Morrone je najbolje poznat po liku harizmatičnog Massima Torricellija u filmu koji je na međunarodnu scenu stigao 2020. godine i koji je italijanskom glumcu donio naklonost miliona gledalaca. Filmski debi pratio je niz angažmana od strane prestižnih modnih kuća, uključujući i reklamu s Katy Perry za parfem Dolce&Gabbana iz 2023. Također, možemo ga vidjeti i u nadolazećem igranom trileru Subservience u kojem glumi uz Megan Fox. Zahvaljujući ovim angažmanima i njegovoj filmskoj karijeri, ime Michele Morrone sada je sinonim za atraktivan, elegantan izgled, karizmu i mušku alfa energiju.

HELL ENERGY je uvijek bio na vrhu kada su u pitanju nova, uzbudljiva, te inovativna rješenja. Karakter glumca Michelea i zadivljujući izgled savršeno idu uz brend, tako da saradnja kompanije HELL i ove zvijezde nije samo reklamna kampanja, već susret dva giganta koji predstavljaju snagu i kvalitet. „Novom reklamnom kampanjom cilj nam je otvoriti još jedno poglavlje u priči o uspjehu brenda i to sa uzbudljivim likom čije su vrijednosti prepoznate od strane kompanije HELL ENERGY. Kroz ovu saradnju dodatno ćemo povećati naše međunarodno prisustvo i proširiti našu ciljnu grupu na način da ćemo se približiti mlađim generacijama koje prate trendove.”rekla je Adrienn Popovics, Operativni direktor marketinga u kompaniji HELL.

Nova kampanja koja se sastoji od nekoliko mini reklama biće pokrenuta u više od 60 zemalja sredinom februara, a koristiće cijeli spektar marketinških komunikacija s posebnim fokusom na kanale društvenih mreža. Harizmatičnog italijanskog glumca će obožavaoci i potrošači HELL-a vidjeti u cjelovitoj, višekanalnoj reklamnoj kampanji, na prodajnim mjestima i mjestima vanjskog oglašavanje, kao i na televiziji i digitalnim kanalima. Posebnost filmova je to što će Morrone biti prikazan u različitim životnim situacijama kako uživa u HELL energetskom napitku, poput jutarnje rutine ili tokom treninga. Snimanje se odvijalo u Mađarskoj, u internacionalnoj produkciji sa ekipom od oko 100 ljudi i američkim režiserom.