Salon namještaja iz Sarajeva pokazao šta je pametni marketing

Svaki neuspjeh može biti i prilika za rast i inovacije

Pravi stručnjaci u svakoj situaciji mogu pronaći inspiraciju za marketing. Tako je bilo i sa jednom od mnogobrojnih sarajevskih saobraćajnih nesreća, koja se desila nedavno, a nakon koje je uslijedila reakcija za koju stručnjaci kažu da je pravi primjer pametnog marketinga.

Da podsjetimo, radi se o nesreći koja se desila u neposrednoj blizini pijace Markale kada je vozač automobilom udario u izlog salona namještaja Finest Selection, pri čemu je nanesena veća materijalna šteta, ali srećom bez ljudskih žrtava. Svoju otpornost i nesalomiv duh u Finest Selectionu pokazali su zanimljivom porukom koju su poslali građanima nedugo nakon toga.

Naime, dok je u toku preuređivanje i popravljanje štete nastale prilikom ove nesreće, na izlogu je postavljen reklamni baner sa porukom „Bez žurbe! Ne idemo nigdje.“

Ova zanimljiva poruka naišla je na pozitivne reakcije kupaca, ali i prolaznika, te stručnjaka za komunikacije, koji su svoju podršku iskazali i na društvenim mrežama. Jedan od njih je Senad Alibegović, stručnjak za komunikacije, koji je ukazao na činjenicu da je ovakav način oglašavanja pozitivan primjer u marketinškoj industriji.

„Pametnim marketingom pretvorili su nesreću u jedinstvenu prodajnu tačku, pokazujući svoj humor, a opet i otpornost i posvećenost kvalitetu. Iz njihovog primjera možemo naučiti da umjesto da dopustimo da nas neuspjesi sputavaju, trebamo ih iskoristiti kao odskočne daske do većeg uspjeha. Također, uče nas da je svaki neuspjeh prilika za rast i inovacije, a kada prihvatimo ovaj način razmišljanja, nema ograničenja za ono što možemo postići“, poručio je Alibegović.

Kreativni tim Finest Selectiona je na ovakve komentare javnosti kratko odgovorio:

„Veoma smo zahvalni na podršci koju smo dobili nakon nesreće, ali i na duhovitim komentarim naših kupaca. Svima je najbitnije da je materijalna šteta jedino što je bilo posljedica ove nesreće. Iako je izlog salona uništen to ne znači da je time poljuljan naš duh i doveden u pitanje naš rad, te da će nas ovo pokolebati. Naprotiv, iako smo vidjeli da naš izlog od stakla i nije baš tako izdržljiv i otporan na vanjski uticaj i udare, mi smo željeli pokazati na pomalo duhovit način da ćemo ostati tu i nastaviti sa radom. Uskoro, nakon što popravimo nastalu štetu, planiramo i zvanično otvorenje za javnost, te se nadamo da će ovaj dio grada dobiti dodatni sadržaj koji će nam svima gradske ulice učiniti ljepšim i vedrijim“, poručili su iz Finest Selection salona namještaja.