Jedan od najznačajnijih biznis događaj u BiH, CEO Summit Sarajevo, okupio je jučer u Hotelu Hills oko 200 učesnika, dok je i online prenos pratilo više od 300 gledatelja.
Samit privrednih lidera u organizaciji poslovnog magazina InStore i marketinške agencije Altermedia ugostio je predstavnike najjačih kompanija iz BiH i regiona, top menadžment iz uslužnog i realnog sektora, poduzetnike iz svih ekonomskih grana, članove upravnih i nadzornih odbora, državnih institucija…
Gosti konferencije imali su priliku da čuju inspirativne priče CEO vizionara, neka od njihovih pravila za poslovanje u neizvjesnim i krajnje nesigurnim vremenima. Osim interaktivne razmjene ideja i iskustava, pauze za kafu, ručak kao i koktel druženje donijeli su okupljenim učesnicima priliku za jačanje poslovnih konekcija i unapređenje međusobnih odnosa.
Danas smo imali priliku da čujemo zapažanja o globalno ekonomskim kretanjima i makroekonomske pokazatelje, izazove koji će biti ispred BiH u narednom periodu. Vidjeli smo i veliku želju za umrežavanjem ljudi iz biznisa koji su spremni podijeliti svoje iskustvo. Ovakve konferencije su izuzetno važne i mogu doprinijeti zajedničkom djelovanju i poboljšanju ekonomskog okruženja u našoj državi, rekao je Samir Mustafić, CEO, ASA Banke, koji se tokom svog izlaganja posebno osvrnuo na trenutne ekonomske trendove, proces inflacije, te važnost domaćeg kapitala u izazovnim vremenima.
Izvršni direktori, kao i kompanije koje vode, te države u kojima posluju, nalaze se pred velikim izazovima, uslijed neočekivanih kretanja na globalnom nivou. Bilo je izuzetno važno čuti kako se u nekim kompanijama desila brza prilagodba novoj ekonomskoj realnosti, jer unatoč svemu ipak postoje oni koji su uspjeli ne samo da održe biznis, nego da ga unaprijede, a samim tim i ostvare rast.
Ovakvi Summit i konferencije vraćaju nadu i povjerenje u bolju budućnost. Indoktrinacija negativnim, teškim, sumornim stvarima, povlači nas unazad. Privrednici moraju biti optimisti, moraju gledati naprijed. Vjerujemo da znanje, iskustvo i energija, danas okupljenih ljudi može pomoći u prevazilaženju ovakvog stanja. Uložit ćemo sve svoje napore i maksimalno se posvetiti da naredni dani budu koliko je moguće lakši. Sigurno je samo jedno, privrednici s jedne strane, sindikati s druge, država s treće strane trebaju ozbiljno da razgovaraju, da pronalaze zajednički sadržilac, trebaju kroz razmjenu mišljenja i dijalog, doći do najboljih rješenja i opcija. Raditi moramo, pesimisti ne smijemo biti, osuđeni smo na optimizam i osuđeni smo da pobijedimo, izjavio je Izudin Ahmetlić, vlasnik i direktor grupacije Hifa Oil Tešanj.
Vodeći privrednici istaknuli su da situacija u kojoj se danas nalazimo utječe na sve sfere poslovanja, na izvore prihoda, neplanirane troškove, lance snabdijevanje pa i same poslovne modele, a u isto vrijeme nameće se potreba aktivnog učešća svih zainteresovanih strana iz sfere biznisa, državne uprave, kao i sindikata kako bi se adekvatno ublažile posljedice novonastalih dešavanja na tržištu i stvorili uslovi za brži privredni oporavak.
U situaciji u kojoj se nalazi svjetska, a samim tim i bh. ekonomija teško je predvidjeti bilo šta, međutim, predan rad nas nikad nije izdao. Moramo se fokusirati na nove investicije, digitalizaciju poslovanja, inovacije, razvijati nove biznis modele, koristit savremene alate… To su načini da prebrodimo sve što dolazi, a što je izuzetno neizvjesno. Ne smijemo zaboraviti, ni ulaganje u održivi razvoj, obnovljive izvore energije koji su pravi smjer, kako bismo se održali u konkurentnoj utrci, koja je svaki dan brža i jača, poručio je Rešid Muratović, predstavnik organizatora ovog događaja.
Važno je dodati da su u sklopu 3. CEO Summita dodijeljeniDun&Bradstreet certifikati bonitetne izvrsnosti! Kompanije koje su bonitetno izvrsne su: Hifa Oil Tešanj, Tvornica cementa Kakanj i cargo-partner.
Konferencija su podržali:
Zlatni sponzori: Qualys, BH Telecom, ASBIS, Cadcam solutions
Srebreni sponzor: ASA Banka
Partneri projekta: Dun&Bradstreet, Cotrugli business school, Udruženje za digitalnu transformaciju u BiH
Prijatelji projekta: Geneco, Mak Zara, Black’n’Easy, Tropik, Meggle, Bloomberg Adria, Sarajevski kiseljak, Nelt, Hercegovina Produkt, Poli, Vitinka, Vitaminka, Richard Rooster.
Medijski partneri: Dnevni avaz, Azra, Oslobođenje, O kanal, Dnevni list, Raport, FBL, Faktor, Zdravi portal, Visit B&H, RSG Radio, InStore magazine, Banke & Biznis, Bonjour, Manager.ba, Ladies In magazin, Antena, Akta, Urban Magazin, Nova BH, Poduzetnica, Led Media, Pink BH, Hayat, Nova oprema, RTV USK, Total Media, Max Media, ATV, O – više od klika.