8. FMCG Retail Summit – u fokusu TRENDOVI, KATEGORIJE i IZVOZ

0
308

8. FMCG Retail Summit s bogatim programom okupit će sutra u Hotelu Hills u Sarajevu, domaće, regionalne i svjetske predstavnike FMCG industrije i sudionike željne pravog networkinga, edukacije i inspiracije…

Mnogo je razloga zašto posjećujemo konferencije i druge slične događaje, ipak zadnje dvije godine prepune nepredviđenih situacija pred nas su postavile i nove izazove u organizaciji, najveći i najvažniji je poštovati aktuelne epidemiološke mjere i sačuvati zdravlje učesnika, na kojim aktivno radimo od početka… Uz maksimalnu sigurnost s nestrpljenjem čekamo 8. FMCG Retail Summit!

Donosimo vam razloge zašto nikako ne smijete da propustite centralni trgovački događaj u Bosni i Hercegovini.

  1. Networking na prvom mjestu kao razlog okupljanja na centralnom i najvećem trgovačkom događaju u Bosni i Hercegovini

Provedite dan sa kolegama iz FMCG sektora, iskoristite priliku da čujete predavanja izuzetnih retail stručnjaka i predstavnika industrije, obogatite svoju mrežu kontakata, razmijenite iskustva, predstavite svoje proizvode i usluge.

  1. Edukacija, iskustva i informacije za unapređenje vašeg poslovanja:

U fokusu ovogodišnje agende su tri važne teme – trendovi, kategorije i izvoz

  • pregled stanja i uvid u potencijale domaćeg i regionalnog trgovačkog sektora
  • analiza retail trendova u centralnoj i istočnoj Evropi
  • izvozni potencijal na tržišta u okruženju
  • primjeri i iskustva najuspješnijih domaćih izvoznika na tržišta EU i ex-YU
  • analiza kategorija proizvoda na trgovačkim policama
  • pregled novih modela poslovanja na globalnom nivou
  1. Upoznajte 15+ retail stručnjaka

FMCG Retail Summit ove godine okuplja govornike iz Bosne i Hercegovine i regiona, svijeta! Sa vama će podijeliti svoja bogata iskustva i podatke, ali i savjete kako da u narednom periodu usvojene prakse i znanja pretvorite u prednosti u odnosu na konkurenciju.

  1. Zanimljivi i dinamični paneli

Budite dio programa o kom svi pričaju. Poslušajte interaktivne panele na kojima će biti riječi o izvoznim šansama za domaće proizvođače, iskustvima uspješnih domaćih izvoznika, kao i o promijenjenim navikama potrošača i utjecaju na kategorije proizvoda na trgovačkim policama.

  1. Dan edukacije i druženja bez rizika

Kako bi se svi učesnici konferencije osjećali sigurnije i u potpunosti prepustili druženju, organizatori će se pobrinuti za kontrolu i Covid-19 provjeru, koja podrazumijeva evidenciju vakcinisanih učesnika, onih koji su preboljeli ili obezbijedili dokaz da nisu zaraženi virusom.

  1. B2B aktivnosti

Više od 20 partnera, sponzora i prijatelja projekta predstavit će svoje kampanje, proizvode i usluge u izložbenom prostoru ispred konferencijske sale i tokom programa. Ukoliko želite da iskoristite priliku za direktnu B2B promociju, kontaktirajte nas za više detalja o modelima učešća.

Konferencija se održava pod pokroviteljstvom vodećih trgovačkih lanaca u zemlji, a učesnici će pored fizičkog prisustvovanja događaja, imati pristup i ekskluzivnom online sadržaju!