GLAMUROZNA NOĆ U ORGANIZACIJI LADIES IN MAGAZINA

Više od 500 zvanica uživalo u ljetnoj večeri ispunjenoj ljubavlju

U prelijepom ambijentu Botaničkog vrta Zemaljskog muzeja Bosne i Hercegovine u Sarajevu – održan je Ladies & Gentlemen event – gala događaj koji okuplja pripadnike bh. biznis, modne, kulturne, društvene scene… i svake godine nosi snažnu poruku. Protekla noć bila je – noć ljubavi, podrške, uzajamnog poštovanja…

– Više od 500 zvanica uživalo je u ovoj glamuroznoj večeri. Bila je ovo prilika da nastavimo širiti ljubav, radost i pozitivnu energiju među svima nama. Sretna sam što smo ovu noć ispunili inspirativnim razgovorima, a koju su krasila nasmijana lica i sjajna atmosfera – izjavila je Samira Muratović, organizatorica događaja i generalna direktorica marketinške agencije Altermedia.

Romantična noć pod zvijezdama, melodični zvuci saksofona – umjetnika Nihada Maličbegovića, impresivni plesni pokreti Josipa i Valentine – profesionalnih plesača,  plesnog kluba Aster, te Aleksandre i Meriem – talentiranih umjetnica s vatrom, učinili su da noć bude magična…

Nakon njihove izvedbe, uslijedio je spektakl koji je pripremila zvijezda večeri Goca Tržan, pop diva iza koje je više od 30 godina karijere.

Rekli su:

„Prije svega iskreno čestitam organizatorima, našim partnerima, na organizaciji  jednog vrhunskog eventa, na kojem se vodilo računa i o najsitnijim detaljima. Bilo nam je zadovoljstvo podržati događaj iz prizme generalnog sponzora, što se svakako pokazalo kao izvrsna prilika za predstavljanje nekolicine naših brendova. Vjerujem da danas ne postoji osoba u našoj Bosni i Hercegovini koja nije čula za brend Ziaja, preparativnu kozmetiku, koja oduševljava kupce diljem Europe, pa tako i Bosne i Hercegovine. Jednako tako, siguran sam da je većina dama upoznata s brandom Artdeco, jer je to ipak profesionalni brand dekorativne kozmetike, te ciljnu skupinu predstavljaju osobe koje pažljivo biraju kozmetiku i vode računa o sebi. S druge strane, kako je i sam event upriličen u Botaničkom vrtu Zemaljskog muzeja u Sarajevu, brend Frosch se idealno uklopio kao ekološki održiv brend koji za cilj ima podizanje svijesti o očuvanju planete Zemlje, što je i nama kao tvrtki jako bitna stavka u našem poslovanju. Sretan sam i ponosan na činjenicu da tvrtka Ovnak uspješno posluje već 33 godine, a posebno je zadovoljstvo kada nakon uspješnog projekta, s timom proslavimo uspjehe i podijelimo dojmove, a sinoćnji događaj je bio izvrsna prilika za takvo što, što nas potiče na daljnji rast i razvoj. I naravno važno je znati prepoznati i odabrati prave partnere“, istakao je Valentin Kafadar – direktor kompanije Ovnak.

NLB Banka je već prepoznatljiva po tome da partnerski podržava projekte koji sa sobom donose promjenu, jedinstvenost i eleganciju.

“Drago nam je da smo gostima eventa Ladies & Gentleman ponudili nešto novo i jedinstveno, Virtuelnu poslovnicu NLB Banke Sarajevo. Ovom šetnjom kroz virtuelni svijet su doživjeli novu dimenziju digitalnog bankarstva, jer naš cilj je ponuditi superiorno korisničko iskustvo i biti sinonim za virtuelno bankarstvo. Mogu ponosno reći da nastavljamo pomjerati granice tradicionalnog bankarstva u smjeru digitalizacije i narednom periodu naši klijenti mogu očekivati još noviteta”, kazala je Lidija Žigić, predsjednica Uprave NLB Banke Sarajevo.„Swarovski, možemo reći, već tradicionalno podržava centralni event Ladies & Gentlemen koji je prepoznat kao izuzetno važan događaj pred samo otvaranje SFF-a. Bilo nam je zadovoljstvo predstaviti Swarovski u novom ruhu i novoj lokaciji u SCC – sarajevskoj publici, koja je sinoć pokazala da uistinu prati najnovije svjetske modne trendove, ali i da se znaju zabavljati. Uživali smo u programu i interakciji sa uzvanicima koji su maksimalno iskoristili mogućnost korištenja PhotoBootha za uspomenu sa eventa. Ambijent Botaničkog vrta Zemaljskog muzeja pokazao se idealnim za projekciju svih

ostvarenih suradnji sa lokalnim influencerima na velikom video zidu. Zahvaljujemo se Altermediji na organizaciji, strpljenju i realizaciji svih naših zahtijeva. S nestrpljenjem čekamo sljedeći event“, Ivona Ostojić Sušac, PR Swarovski Retailer BiH.

PROJEKAT SU PODRŽALI:

Ovnak s brendovima Ziaja, Artdeco, Frosch, Artesa, AC Ovnak s vozilima Peugeot i Citroen; Swarovski; NLB Banka, BH Telecom; Kozmetika Gloria; Meggle; Catrice; Dresscode; Hercegovina Produkt; Bariba; Roof Gardens; Podravka s brendovima O'plant, Čokolino Dark, Dolcela; Sarajevski kiseljak, Franck, Atlant BH.

Ovaj jedinstveni ljetni event održava se u organizaciji Ladies In magazina i marketinške agencije Altermedia. A, početkom septembra Ladies & Gentlemen event održat će se i u Tuzli.

Više informacija o Ladies In projektima, pronađite na: www.ladiesin.ba