Hajde da imamo vremena za ono što je zaista važno

0
245

Za sve dobro u životu, potrebno je vrijeme. Pa tako i za kafu. Šoljica prave domaće kafe traži vrijeme da je pripremimo i vrijeme da u njoj uživamo. Danas je rečenica „Nemam vremena” postala uzrečica, nezaobilazna u svakodnevnim razgovorima i slogan modernog doba.

A da li je zaista tako? Da li nam nedostaje vrijeme ili nam ga ritam savremenog života često potroši na pojedine stvari koje i nisu toliko bitne?

Uz prepoznatljivu poruku „Hajde da imamo vremena“ Grand kafa i ove godine podsjeća da se za bitne stvari i ljude koje volimo uvijek može i treba naći malo vremena. Nakon velikog uspjeha koji je kampanja tokom prethodne godine postigla kod potrošača i stručne javnosti, Grand kafa nastavlja svoju misiju i poručuje koliko je važno odvojiti vrijeme za porodicu, prijatelje, hobije; za stvaranje nezaboravnih uspomena – za sve ono što je zaista važno.

Nastavak kampanje slikovito predstavlja jednu porodičnu priču koja naglašava važnost bliskosti, ljubavi i podrške. Glavna tema je odnos djece i roditelja, ono u čemu će se mnogi pronaći.

Nova „Grand porodica” će u ovoj kratkoj priči, podsjetiti koliko je važna podrška i prisustvo roditelja tokom odrastanja, ali i koliko je za roditelje važno da njihova djeca nađu vremena za njih kada uđu u svijet odraslih.

Tročlanu “Grand porodicu” čine poznati glumci: Nikola Đuričko, Isidora Minić i Iva Ilinčić, a njihova uvjerljiva gluma pokrenuće emocije i učiniti da se poistovjetimo sa ovim junacima. Režiju potpisuje poznati režiser Srđan Dragojević.

Kao i većina mojih filmova, reklama za Grand kafu je koncipirana kao ogledalo u kom će svako, ili barem velika većina, pronaći dio sebe. Kao roditelj djeteta koje je u inostranstvu i te kako sam se pronašao u ovoj priči i bukvalno prepoznao sebe u toj situaciji. Siguran sam da svi mi ponekad imamo osjećaj  propuštanja i ujedno ga se i jako plašimo. Ova reklama je poziv da malo zastanemo, da nađemo vrijeme za svoju porodicu i budemo svjesni koliko su ti zajednički trenuci dragocjeni.  Zato je cijela ova kampanja Grand kafe po meni odlična i zaista mi je drago što sam njen dio“, kaže Srđan Dragojević.

Kao pripadnica generacije koja živi prilično užurbanim tempom, mlada glumica Iva Ilinčić nerijetko se susreće sa izazovima balansiranja između poslovnih i privatnih aktivnosti.

„Često imam osjećaj da mi dani prolete za čas, a da nisam posvetila dovoljno vremena svojim najdražima. A baš ti trenuci, provedeni u druženju sa porodicom i prijateljima, naši razgovori uz kafu, za mene su neprocjenjivi. Iako me ponekad iznerviraju, znam da su tu za mene i da ću uvijek imati njihovu bezrezervnu podršku i razumijevanje. I to je jako važno. Zato mi je drago što sam dio kampanje Grand kafe koja sve nas podsjeća da uvijek treba da nađemo vremena za drage ljude i one male stvari koje nam čine život ljepšim i ispunjenijim“, istakla je ona.

Isidora Minić, ističe važnost roditeljske podrške tokom sazrijevanja jedne mlade osobe.

„Moj utisak je da smo napravili jedan odličan mali film koji izaziva jake emocije. Živimo i radimo pod stresom, stalno brinemo kako će se nešto završiti i da li će sve biti dobro. A kad je čovjek stalno zabrinut, nema vremena da uživa sa ljudima koje najviše voli i ne primjećuje da mu sam život promiče. Ovo je istovremeno i priča o važnosti podrške porodice tokom sazrijevanja i oblikovanja jednog mladog čovjeka. Mladim ljudima je veoma važno da imaju sigurnost i oslonac upravo u svojoj porodici. Veoma mi je drago što, zajedno sa svojim kolegama i Grand kafom, mogu da pošaljem ovu važnu poruku“, kaže glumica Isidora Minić.

Topla domaća kafa, čiji se miris širi prostorijom, simbol je topline, ljubavi, opuštanja i uživanja. Zato hajde da danas ne bude samo jedan gutljaj na brzinu već da nađemo vremena i uživamo u kafi i druženju sa onima koje volimo!

Zakuhajte Grand kafu i pogledajte novu reklamnu kampanju OVDJE .

Hajde da imamo vremena!